torsdag 9 juli 2009

Borta bra men hemma bäst!!!

Jag har flyttat ut ur "gästskrubben" och in i sovrummet igen! Så skönt. Nu saknas bara gardiner samt uppsättningsanordning, muskler att möblera sängen på plats, matta att kliva på, något snyggt att sätta på väggen. Två saker som saknas alltså :

1. Ett besök på ett välkänt billigt möbelvaruhus.
2. En make som inte är på andra sidan jorden och som leendes flyttar runt möbler och fixar i det oändliga. (eller tills jag är nöjd)

I väntan på detta så trivs jag i ett spartanskt/luftigt inrett sovrum med sängen mitt i rummet.
Good Night!

2 kommentarer:

  1. Grattis Hanna. Att du fick ordning på det iaf. :) Mange kommer väl hem snart? Inte ska väl du behöva möblera och sånt också, du har ju målat... :D Man måste dela lika på hushållsysslorna. hihi Puss

    SvaraRadera
  2. sv: Men vadå, jag följer din blogg. Via bloggkoll, som jag förövrigt kollar varje dag. Så det så. Ja jag hörde om guideboken.. det här blir nog bra...

    SvaraRadera